Перевезення пацієнтів в аэропорт “Бориспіль”, “Київ” бригада медичної допомоги доставить пацієнта з квартири, лікарні, дачі, з іншого міста. Пацієнт доставляється в медпункт аеропорту за 2 – 2.5 години до вильоту літака.
Транспортування хворого в літак з медпункту аеровокзалу проводиться персоналом медпункту аеропорту безкоштовно.
Лежачий пацієнт доставляється в літак санітарним транспортом і бригадою аеропорту.
Реєстрація квитка, оформлення багажу і т.д. проводиться після прибуття в медпункт родичами хворого.
При бажанні може бути надано нами автомобіль медичної допомоги з лікарем або фельдшером, санітарами для перенесення хворого.
Ми можемо надати машину з лежачою каталкою і кріслом-гойдалкою.
Для пересування по аеропорту сидячий пацієнт може отримати крісло-каталку і супровід в медпункті аеропорту.
Як відбувається перевезення в аеропорт
Перевезення пацієнтів в аэропорт.
Авіаційні перевезення найбільш швидкий спосіб доставити хворого на клініку на операцію або щодо стабільного хворого доставити за місцем проживання
Такі перевезення найбільш вигідно використовувати, якщо хворий не може витримати багатоденну дорогу в медичному автомобілі
Обладнані медичні автомобілі служби перевезення лежачих хворих із бригадами лікарів доставляють пацієнтів, якщо вони стабільні, передаючи їх для посадки в літак через медпункт аеровокзалу.
Однак якщо пацієнт не дуже стабільний, то бажано його доставити безпосередньо в літак і це можливо. У такому разі медичний автомобіль і бригада оформлюють дозвіл на в’їзд зону аеропорту, що охороняється, через начальника даної цієї служби, а також у начальника прикордонної служби та митної служби аеропорту.
За наявності всіх дозволів медичний автомобіль допускається зону аеропорту лише у супроводі автомобіля безпеки наземного руху.
Багаж пацієнта вирушає разом із багажем звичайних пасажирів. Супроводжуючі пацієнта слідують як звичайні пасажири через пасажирські термінали багажем пацієнта.
Після прибуття автомобіля медичного автомобіля до трапу літака проводиться прикордонна та митна перевірки. Після завершення перевірок виходить дозвіл на допуск пацієнта та медичної бригади до літака, де до цього моменту має бути підготовлене обладнане місце для розміщення пацієнта.
Бригада, яка привезла пацієнта, допомагає лікареві, який супроводжуватиме пацієнта в літаку, зручно розташувати хворого.
Також передає супровідні медичні документи та консультує лікаря, який супроводжуватиме хворого у польоті.
По завершенню передачі пацієнта бригада залишає літак, сідає свій медичний автомобіль та у супроводі автомобіля безпеки наземного аероруху аеропорту виїжджає з території аеропорту.
Основні вимоги аерокомпаній
Хворими, пасажирами з обмеженими фізичними можливостями та інвалідами вважаються пасажири, фізичне або психологічне стан яких потребує індивідуального уваги (при посадці або висадці з літака, під час польоту, в разі екстреної ситуації, під час наземного обслуговування), як правило, не поширюється на інших пасажирів .
Авіакомпанія може відмовити в перельоті особам, фізичний стан або стану здоров’я яких, на основі встановлених фактів медичного чи іншого посвідчення, може складати небезпеку для інших пасажирів, їх майна, літака або екіпажу.
До перельоту не допускаються:
– пасажири, яким відповідно до медичних показань або заборонено користуватися кисневими балонами, або є потреба у додатковому кисень протягом усього перельоту.
– пасажири, які потребують транспортування на ношах.
Особи, які потребують особливої допомоги в салоні повітряного транспорту повинні мати при собі медичну посвідку (дійсне тільки для зазначених в ньому номерів рейсу і дат). Вони перевозяться виключно в супроводі осіб не молодше 15 років, що володіють достатньою фізичною силою і підготовкою для надання допомоги супроводжуваній особі.
До такої категорії пасажирів відносяться:
– пасажири чия поведінка, психічний або фізичний стан може становити загрозу для себе, інших пасажирів, їх майна, літака або екіпажу і вимагають надання спеціальної допомоги;
– хворі з інфекційними захворюваннями, які можуть передатися іншим пасажирам (крім звичайних дитячих захворювань);
– пасажири, яким необхідно на борту медичне обладнання;
– пострадалі з кінцівками в гіпсі або з шинами.
При перельоті пасажирів, які потребують супроводі, перевізнику перед початком польоту має бути представлено медичний висновок, який містить дозвіл на його перевезення повітряним транспортом, а також вказані додаткові вимоги до умов перевезення.
Медичний висновок і супровід не потрібні тим пасажирам, яким спеціальна допомога необхідна лише в аеропорту або для посадки / висадки. До таких пасажирам відносяться:
– незрячі і не чують пасажири;
– діти з видимими інфекційними хворобами (кір, вітрянка і т.п.);
– пасажири похилого віку.
Посадка хворих пасажирів, пасажирів з обмеженими фізичними можливостями та інвалідів, а також супроводжуючих їх осіб повинна відбуватися до посадки інших пасажирів. Під час висадки такі пасажири покидають літак в останню чергу. Пасажири, які здали власні інвалідні крісла, можуть скористатися кріслами, які надаються авіакомпанією, або дочекатись видачі власних.
Перевезення пацієнтів в аэропорт.
Транспортування хворого з аеропорту Бориспіль, Київ.
Перевезення хворих з квартири – в квартиру.
Доставка ІНВАЛІДІВ по Києву та Київській області.
Перевезення хворих з Києва по Україні.
Google аналитика Медперевезення.