Бригада нашої медичної допомоги доставить пацієнта з квартири, лікарні, дачі, з іншого міста в аеропорти Жуляни, Бориспіль .

Пацієнт доставляється в медпункт аеропорту за 2 – 2.5 години до вильоту літака. 

Транспортування хворого в літак з медпункту аеровокзалу проводиться персоналом медпункту аеропорту безкоштовно. 

Лежачий пацієнт доставляється в літак санітарним транспортом і бригадою аеропорту. 

Реєстрація квитка, оформлення багажу і т.д. проводиться після прибуття в медпункт родичами хворого.

При бажанні може бути надано нами автомобіль медичної допомоги з лікарем або фельдшером, санітарами для перенесення хворого.

Ми можемо надати машину з лежачою каталкою і кріслом-гойдалкою. 

Для пересування по аеропорту сидячий пацієнт може отримати крісло-каталку і супровід в медпункті аеропорту…

Прийом замовлень на транспортування щодня

з 7-30 до 21-30 за телефонами:

 

096-426-43-10

096-825-80-82 

 

066-968-64-94

066-581-07-92

  

063-658-16-26

093-058-82-88

 

ОСНОВНІ ВИМОГИ АВІАКОМПАНІЙ.

Хворими, пасажирами з обмеженими фізичними можливостями та інвалідами вважаються пасажири, фізичне або психологічне стан яких потребує індивідуального уваги (при посадці або висадці з літака, під час польоту, в разі екстреної ситуації, під час наземного обслуговування), як правило, не поширюється на інших пасажирів .

Авіакомпанія може відмовити в перельоті особам, фізичний стан або стану здоров’я яких, на основі встановлених фактів медичного чи іншого посвідчення, може складати небезпеку для інших пасажирів, їх майна, літака або екіпажу.

До перельоту не допускаються:

– пасажири, яким відповідно до медичних показань або заборонено користуватися кисневими балонами, або є потреба у додатковому кисень протягом усього перельоту.
– пасажири, які потребують транспортування на ношах.

Особи, які потребують особливої ​​допомоги в салоні повітряного транспорту повинні мати при собі медичну посвідку (дійсне тільки для зазначених в ньому номерів рейсу і дат). Вони перевозяться виключно в супроводі осіб не молодше 15 років, що володіють достатньою фізичною силою і підготовкою для надання допомоги супроводжуваному особі.

До такої категорії пасажирів відносяться:

– пасажири чия поведінка, психічний або фізичний стан може становити загрозу для себе, інших пасажирів, їх майна, літака або екіпажу і вимагають надання спеціальної допомоги;

– пасажири з інфекційними захворюваннями, які можуть передатися іншим пасажирам (крім звичайних дитячих захворювань);

– пасажири, яким необхідно на борту медичне обладнання;

– пасажири з кінцівками в гіпсі або з шинами.

При перельоті пасажирів, які потребують супроводі, перевізнику перед початком польоту має бути представлено медичний висновок, який містить дозвіл на його перевезення повітряним транспортом, а також вказані додаткові вимоги до умов перевезення.

Медичний висновок і супровід не потрібні тим пасажирам, яким спеціальна допомога необхідна лише в аеропорту або для посадки / висадки. До таких пасажирам відносяться:

– незрячі і не чують пасажири;

– діти з видимими інфекційними хворобами (кір, вітрянка і т.п.);

– пасажири похилого віку.

Посадка хворих пасажирів, пасажирів з обмеженими фізичними можливостями та інвалідів, а також супроводжуючих їх осіб повинна відбуватися до посадки інших пасажирів. Під час висадки такі пасажири покидають літак в останню чергу. Пасажири, які здали власні інвалідні крісла, можуть скористатися кріслами, які надаються авіакомпанією, або дочекатись видачі власних.